Перейти до основного вмісту
Заняття зі стейкхолдером

Невід’ємною складовою маркетингової політики підприємства є  якісно налагоджений комунікацій процес. Секретами успішної комунікаційної політики зі здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Менеджмент туристичної індустрії» поділилася операційна директорка ТОВ «АЙК’Ю ТІКЕТ», співзасновниця ТОВ «МАРКЕТИНГ ТАЙМ» Ксенія ГУНЧАК в контексті вивчення теми «Маркетинговий комплекс підприємства» з освітньої компоненти «Маркетинг» (організатор: Данілова О.М., 8 травня 2024 р.).

yzobrazhenye_2024-09-06_161933846

yzobrazhenye_2024-09-06_161951820

Під час зустрічі було акцентовано увагу на особливостях побудови особистісних комунікацій, видах маркетингових комунікацій. Також доповідачка, поділилася досвідом комунікацій через соціальні мережі, який використовує компанія «АЙК’Ю ТІКЕТ» - оператор електронного квитка в м. Чернівці. Приємним бонусом для здобувачів ОПП  були подарунки - транспортна картка «Студентська» з активним балансом для проїзду в громадському транспорті м. Чернівці від компанії.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності