Перейти до основного вмісту
Гостьова лекція

Всесвітній день туризму на географічному факультеті пройшов насичено. Кафедра економічної географії та екологічного менеджменту також організувала низьку заходів, серед який гостьова лекція для студентів менеджерів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів навчання, на тему «Рекламний менеджмент в туризмі: вплив реклами на психологію та поведінку покупців» за участі запрошеної гості, власниці туристичної агенції «Маленька подорож» САВЧУК АНАСТАСІЇ @selena_mantra Модератором виступила асистент кафедри ЄРЕМІЯ Г.І. @_anya_ann
Туристична агенція «Маленька подорож» @malenka_podoroj працює на туристичному ринку з 1994 року. Анастасія Іванівна поділилась з нами етапами розвитку та методами просування агенції від початку і до сьогодення. Розкрила секрети найдієвіших методів впливу на клієнта та підвищення іміджу агенції.
У форматі діалогу, студенти задавали питання та зачепили тему нових форм просування та упізнаваності бренду, таких як SMM, Target, PR менеджмент.
Було цікаво, насичено та пізнавально.

Всесвітній день туризму на географічному факультеті пройшов насичено. Кафедра економічної географії та екологічного менеджменту також… | Instagram

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності