
- четвер, 19 вересня 2024 р.
- Навчальний процес
Обов'язкові компоненти освітньої програми формують основу підготовки спеціаліста. Однак, актуальні життєві умови вимагають від людей нових форм мислення, поведінки і співпраці, а також відповідальності за свої дії. Це, у свою чергу, спонукає здобувачів освіти розвивати нові навички та, в окремих випадках, шукати нову мотивацію для навчання.
Для цього існують вибіркові дисципліни. Індивідуальна освітня траєкторія – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожного здобувача освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для досягнення певного рівня компетентності, визначеного стандартом освіти, в умовах власної відповідальності та власного бажання.
19 вересня 2024 року відбулась зустріч гаранта ОПП «Менеджмент туристичної індустрії» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти доц. Підгірної В.Н. та членів проєктної групи ОПП зі здобувачами 1 курсу з приводу формування індивідуальної освітньої траєкторії на 2024-2025 навчальний рік. Головна мета цієї події полягала в обговоренні процесу вибору здобувачами освіти дисциплін вільного вибору.
Під час зустрічі заступниця декана географічного факультету з навчально-методичної роботи та проєктного менеджменту Андрусяк Н.С. зазначила, що одним із інструментів забезпечення якості вищої освіти є право здобувача на вибір дисциплін у рамках самостійного формування індивідуальної освітньої траєкторії. Вона звернула увагу студентів на «Положення про порядок реалізації студентами Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича права на вибір навчальних дисциплін», в якому чітко окреслено порядок вибору освітніх компонентів.
Паламарюк Марія Юріївна, член групи забезпечення, ознайомила студентів з каталогом вибіркових дисциплін. Гарант освітньо-професійної програми Підгірна В.Н. презентувала силабуси всіх вибіркових компонентів у межах програми «Менеджмент туристичної індустрії» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Члени робочої групи бажають кожному здобувачу освіти вдалої реалізації особистісного вибору.