
- пʼятниця, 18 квітня 2025 р.
- Співпраця зі стейкхолдерами
18 квітня 2025 року здобувачі ОПП «Менеджмент туристичної індустрії» та «Міжнародний туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти мали унікальну можливість долучитися до практичного тренінгу від Сергія Тимоша — власника та CEO мережі роздрібних магазинів канцелярських товарів «Joy Market». Тренінг на тему «Дослідження ринку як інструмент розвитку бізнесу» продемонстрував, як функція організовування реалізується у бізнесі через:
- структуризацію бізнес-процесів: формування відділів, розподіл обов’язків;
- використання аналітичних інструментів для ухвалення організаційних рішень;
- налагодження взаємодії між підрозділами для досягнення стратегічних цілей компанії;
- оптимізацію внутрішніх процесів на основі даних ринкових досліджень.
Кейс «Joy Market» став прикладом того, як успішний керівник організовує роботу підприємства у сфері роздрібної торгівлі — від аналізу конкурентного середовища до побудови ефективної структури управління. Отриманий досвід є цінним у контексті вивчення освітньої компоненти «Менеджмент», НЕ «Організовування як загальна функція менеджменту».
Модерували захід доценти Валентина Підгірна та Вікторія Кифяк.