Перейти до основного вмісту
Практичний тренінг

18 квітня 2025 року здобувачі ОПП «Менеджмент туристичної індустрії» та «Міжнародний туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти мали унікальну можливість долучитися до практичного тренінгу від Сергія Тимоша — власника та CEO мережі роздрібних магазинів канцелярських товарів «Joy Market». Тренінг на тему «Дослідження ринку як інструмент розвитку бізнесу» продемонстрував, як функція організовування реалізується у бізнесі через:

-     структуризацію бізнес-процесів: формування відділів, розподіл обов’язків;

-     використання аналітичних інструментів для ухвалення організаційних рішень;

-     налагодження взаємодії між підрозділами для досягнення стратегічних цілей компанії;

-     оптимізацію внутрішніх процесів на основі даних ринкових досліджень.

Кейс «Joy Market» став прикладом того, як успішний керівник організовує роботу підприємства у сфері роздрібної торгівлі — від аналізу конкурентного середовища до побудови ефективної структури управління. Отриманий досвід є цінним у контексті вивчення освітньої компоненти «Менеджмент», НЕ «Організовування як загальна функція менеджменту».

Модерували захід доценти Валентина Підгірна та Вікторія Кифяк.

1

2

 

4

10

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності