Перейти до основного вмісту
Стейкхолдери в дії

13 листопада 2020 року, за участі регіональної координаторки Всеукраїнської Ініціативи «Активна Громада» у м.Чернівці Інни Пашанюк відбулась лекція на тему: «Маркетинговий комплекс» для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Географія» (спеціальність 106 «Географія») та ОП «Середня освіта. Географія» (спеціальність 014 « Середня освіта. Географія») з дисципліни «Основи географічного менеджменту та маркетингу» (доц. Підгірна В.Н., доц. Данілова О.М., ас. Єремія Г.І.).

Під час навчального заняття були детально розглянуті питання  сутності та  основних складових маркетингового комплексу компанії – товар(послуга), ціна, комунікації та розподіл. Запрошений стейкхолдер поділився досвідом використання сучасних  комунікаційних технологій, що впливають на сучасну модель купівельної поведінки споживачів, акцентувавши увагу необхідності розробляти маркетингові заходи з урахуванням взаємозв’язку між усіма елементами комплексу маркетингу. Окрім того, координаторка поділилась навичками інформаційної гігієни, яка є  важливою складовою сучасного інформаційного суспільства.

Щиро вдячні за активну участь студентам, а стейкхолдеру  за змістовне та цікаве спілкування !!!

yzobrazhenye_viber_2020-11-13_12-07-15-1024x576

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності